27.11.12

Bouhachem

El Parc Regional de Bouhachem es troba a la intersecció de les províncíes de Tetuan, Larraix i Xauen, a uns deu km de la ciutat de Xauen. Té una superfície entre 70000 i 80000 ha, la meitat de la qual és massa forestal: roure valencià, reboll, surera, pinastre, cedre de l'Atles...

D'aquest roure mort en diuen "la catedral".

És una zona molt plujosa, i hi ha pics que superen els 1600 m. Això crea un paisatge d'allò més variat. Entre la fauna, el més curiós és de veure macacos. Però no dóna temps de fer-los la foto!


Grèvol / Arboç / Mulay Abdelsalam al fons / Camp de falgueres


Però no només de contemplació paisatgística viu l'ésser humà...

Rovellons a cabassos!

5 comentaris:

  1. Aquest camp de falgueres és preciós. Com la resta de les fotografies.
    He agafat el meu jet privat,el "Google Earth", per anar-hi a donar una volta: a onze mil metres sembla un llac de verd envoltat de muntanyes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, tan privat no és, que nosaltres també l'agafem sovint! ;)

      Elimina
  2. Ja m'havien parlat de Rovellons a prop del Melilla, però veig confirmada la seva existència... Si se n'assebenta el meu pare...
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ací la gent sembla que no en fa molt de cas dels bolets; potser per això se'n troben tants. També ha estat plovent molt la setmana passada.

      Elimina
    2. Els meus amics de Melilla em comentaven que per la zona del Gurougou també se'n trobaven. Els marroquins van veure que els espanyols hi demostraven interès i, ràpidament, també es van dedicar a la cacera per fer-ne paradetes i vendre'n... M'imagino les carreteres amb paradetes com si hom circulés pel Berguedà!!! Els marroquins són molt espavilats i troben oportunitats de negoci arreu ;-)
      Salutacions!

      Elimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.