8.12.12

Bústia

Plaça Al-adala, Tetuan

12 comentaris:

  1. Respostes
    1. Aquesta és la paraula!

      Elimina
  2. I love it! Thank you for sharing this beautiful, special bústia!

    ResponElimina
  3. Ja sé que no entra massa amb el tema, però m'ha fet pensar que no recordo veure bústies a Marrakech. Has d'anar directament a la Poste, res de bústies i per altra banda fa dos anys que visc a l'apartament i no tinc claus de la meva bústia. I el millor és que no em preocupa, les cartes "importants" es donen en mà o el mateix guardià de l'edifici té l'amabilitat de passar-les sota la porta. És cert, la importància d'una bústia a Marrakech és inexistent...però fins veure la teva foto no hi havia pensat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ací a Tetuan tampoc no hi ha moltes bústies, jo només n'he vistes tres o quatre.

      Nosaltres tampoc no tenim la clau de la bústia (en fi, només fa 3 mesos que hi som...). Suposo que també ens donarien les cartes, perquè ací també hi ha porters. Però com que jo sí que envio i rep molt de correu, m'he tret un apartat postal que és molt baratet i funciona molt bé. A la Poste ja em coneix tothom!

      Elimina
  4. Has pensat en contactar amb la gent del ARA? el diari català, com que tens un Blog en català i vius a l'estranger...estan començant una campanya per cercar persones catales o de parla catalana fora del país...Potser et pot interessar una entrevista...fes-me saber i t'enllaço el link.

    Petons.

    ResponElimina
  5. Ets de Facebook ?

    http://www.facebook.com/AraCatalanNetwork

    A twitter es passen el dia demanant a catalans que viuen fora, jo estic suscrita a la edició digital i fan entrevistes a gent que viu al estranger. Volen crear una comunitat...em sembla interessant.

    El Riad Blanco es teu?

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies. Havia vist això de la "Ara Catalan Network" fa temps i ho havia oblidat... Ara ho miraré bé (no sé si fa referència a catalans estrictament de Catalunya, perquè nosaltres no ho som...).

    No estic a Facebook. Cada vegada que diem que estem a Facebook sembla que ens hem de disculpar...

    I no, no: no tinc cap riad ni res per l'estil! Ja voldria jo!

    ResponElimina
  7. Jo suposo que catalans tots, considerats els que parlem la mateixa llengua...així que els valencians? també estan inclosos ( penso jo ).
    De fet l'Ara te molts columnistes valencians i mallorquins...

    Això del facebook ho deia pel tema del link que et passava...perquè era del Facebook.

    Res, és que m'agrada molt el Riad...vaig estar mirant la web i el trobo preciós.

    Petons Eva.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El riad és preciós, i tranquil, i la gent que hi treballa i que el duu és també molt agradable. Totalment recomanable (en fi, nosaltres vam estar-hi unes quantes setmanes...).

      Elimina
    2. Tens un mail? passem adreça pls.

      Elimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.