6.2.13

Un tresillo bé mereix un apunt (o dos)

(Dies 0 a 19)


Dia 20

-Passem per la botiga?

-Només fa vint dies...

Dia 24

Ens arrisquem i Mustafa, més content que un gat amb dos rates, ens diu que el sofà arribarà demà de matí. Li dic que passaré a pagar la resta i vol saber a quina hora exactament (?!).

Dia 25

A l'hora H vaig a la botiga. La butaca està davant la porta, enmig de la vorera (per sort, embolicada). Em feliciten i em fan seure, com sempre, en el mateix model de sofà que hem comprat. Em pregunten pel senyor de la casa, Està treballantAlhamdullilah (='lloat siga Déu'; i sí, tal com està la cosa...). M'ofereixen un suc, un te, un cafè... Finalment parlo amb Mustafa, que em felicita i m'ofereix un suc, un te, un cafè... Li pago la resta i em fan la factura amb una màquina d'escriure (elèctrica, però). Posen el segell de pagat en àrab i en francès (un detall, mira). Li dono la mà al mon mundial. Duran el sofà d'ací a un moment.

D'ací a un moment (qui diu un moment en diu dos) arriba el camionet amb tres empleats, i arriba la butaca, a peu, amb dos operaris més. Cinc. Amb tanta gent, desembalar un sofà és una festa. El confeti el posen ells.

Habemvs tresillo, alhamdullillah!

6 comentaris:

  1. Alhamdulillah!!! ara que ja ha arribat, de quin model (i de quin color) ha arribat? tot quadra??
    jajajaja és un altre món...però ben entretinguts que esteu, jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot quadra, de moment. Segur que quan l'utilitzem més descobrim una pota trencada o una cosa així... Almenys sembla nou. Estil tia Mildred, però sembla nou. És que ací normalment compres coses noves i... per què sempre semblen velles?

      Elimina
    2. Tens raó, els hi passa a moltes coses, però especialment diria que als matalassos que veus a les botigues (aquest forro granat i platejat) i a tots els gadgets de plàstic: cubells, eixugaplats, tamburets, liquadores, etc.....

      Elimina
  2. Felicitats! Això és tota una gesta! Enhorabona pel resultat, que no és poc! A disfrutar-lo ;)

    ResponElimina
  3. Felicitats doncs, que un sofà és un sofà...
    Potser de l'experiència en pots obrir al bloc una etiqueta d'entrades nova: "històries del sofà" o "del sofà estant", per exemple...

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé jo si les coses que se m'ocorren del sofà estant són dignes de publicar-se... :D De tota manera, ho pensaré, potser aquest sofà m'inspire! Gràcies per vindre!

      Elimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.