24.4.13

Fils de seda (1)


4 comentaris:

  1. M'encanten les merceries, al Marroc són extraordinàries. Una vegada hi vaig comprar botonets de seda, d'aquells que són com plens de nusos, y va ser increíble. M'hauria quedat mitja botiga. M'encanta cosir i brodar, aquestes botigues serien la meva perdició.

    I que bonic resulta veure pel carrer com entortolliguen els fils de seda per fer el fil multicolor, oi?

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És de veres, sempre penso que ací que es cus molt més, és el paradís de qui li agrada...

      Això dels fils m'agrada molt. Van vindre uns amics i no s'ho creien, que feien això. Pensaven que estaven prenent mesures del carrer! He he

      Elimina
  2. Celebro, veient aquesta botiga, no ser daltònic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els brodats dels daltònics són més originals ;-)

      Elimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.