6.5.13

Colors al moll








8 comentaris:

  1. Us heu aficionat a anar a veure les barquetes! Matineu gaire?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més aviat ens hem aficionat a anar a menjar sardines torrades al port... ;-)
      Són barques de la llum, ixen cap a les cinc de la vesprada.

      Elimina
  2. Hahah, em tenies ben enganyada!

    ResponElimina
  3. I és que els molls tenen colors, olors, sensacions...un món.
    I els colors d'estes fotos serien bonics fins i tot en blanc i negre!

    ResponElimina
  4. La primera foto sembles collarets berebers :)
    Em quedo amb la foto de les caixes, mai havia pensat que fossin tan boniques....deu ser que al Marroc tot té aquest color tan intens que enamora....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que per tot, Marroc i no Marroc, hi ha un munt de colors que de vegades ens passen desapercebuts.

      Vaig fer aquesta foto al port de Rincón, i al dia següent vaig veure un anunci d'una exposició de fotos, i la del cartell era quasi igual (no sé de quin port). Així que vaig dir: "Mira, he fet una foto de professional", :D

      Elimina
  5. A mi les fotos que em tornen boja és aquelles que col·leccionen portes marroquines de colors, o espècies.....
    No som conscients de la quantitat i riquesa dels colors.....i tinc que afegir que a més, no se si és la llum africana que és diferent, però allí els colors són molt més intensos!

    ResponElimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.