26.5.13

Fritura a Azla


A Tetuan (i voltants) fritura no vol dir 'peix fregit' sinó 'peix variat'. Així que no se sorprenga quan demane una fritura i li pregunten:
Fritura frito o planxa?



En aquest restaurant d'Azla, com en molts altres, el peix es tria a la nevera i es ven al pes (hi ha un preu per al peix i un altre per al marisc; resulta molt econòmic). Si va prompte i no hi ha moltes taules plenes  tindrà l'avantatge de poder triar quasi qualsevol peix, de tiret, fresc. Però tindrà el desavantatge que els gats seran molt molt insistents...



Una opció després de dinar, ara que encara no fa tanta calor, és caminar una mica per la platja...


I prendre un te en aquest chiringuito... peculiar. Tot plegat, no res de l'altre món. Però a poc que li pose una mica de ganes es pensarà vostè que està al paradís...

4 comentaris:

  1. No pareix que hagi de costar gaire pensar-ho; les imatges són molt boniques i per tot el que ens aneu explicant...

    ResponElimina
  2. Ai déu meu, jo podria viure i morir menjant aquestes fritures :P que boooooo

    ResponElimina
  3. jo vaig sopar allà l'estiu passat... erem el meu marit, el meu fill de 3 anys i jo i ens vam menjar una safata de peix que feia 2 metres de llarg jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. I boníssim, no?
      Gràcies per vindre!

      Elimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.