6.1.14

Res a declarar

Frontera de Ceuta*

"— Rien à déclarer?
Je résistai à l'envie de susurrer : 
— Je déclare la guerre au Botswana.
Car s'il y a une chose que mes tribulations m'ont apprise, c'est bien celle-ci: les douaniers manquent totalement d'humeur."
Fouad LaraouiMéfiez-vous des parachutistes 

O siga:

'— Res a declarar?
Vaig resistir les ganes de murmurar: 
— Declaro la guerra a Botswana.
Perquè si hi ha una cosa que les meues tribulacions m'han ensenyat, és aquesta: els duaners manquen totalment d'humor.'

-------
*Foto que no es pot fer i que, per descomptat, no ha fet Un puntal d'Hèrcules.

6 comentaris:

  1. Quina por que fan les fronteres! El diàleg és boníssim

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí: cada vegada em fan més temor. I això que la foto no és de les gàbies...

      Elimina
  2. Saps què és el primer que vaig fer en aterrar a Bali i passar el control de passaports? Subornar un funcionari de duanes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per sort a Ceuta no et caldria fer-ho.

      (I per què, si no és molt preguntar?)

      Elimina
  3. Ostres, ara és llarg d'explicar. De fet, és una entrada que tinc pendent al blog.

    ResponElimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.