25.4.14

El triomf de la inèpcia


El 25 d'abril és una data com una altra per saber que servidora no pot votar a les eleccions europees perquè se li ha desestimat una sol·licitud que no ha fet.

En defensa del treballador del consolat, val a dir que al final hi ha posat molt d'interès; l'interès que haruia d'haver posat al principi... Així que, encara que ell es va guardar el meu bolígraf, jo no li guardo cap rancor. S'agafa voluntat a la gent, després de tantes hores junts, ell a un costat del vidre o del telèfon i jo a l'altre...


--
Nota: M'eximeixo públicament de la responsabilitat sobre qualsevol decisió del Parlament Europeu durant els pròxims cinc anys.

6 comentaris:

  1. És un bon conte per a explicar un dia, si s'escau, als teus néts.
    D'acord, però no eximeixis els parlamentaris europeus de les seves decisions en els propers cinc anys, entre els quals hi haurà els espanyols.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha, ha... No s'escaurà.
      Les decisions en els propers molts anys (espero) em tocarà patir-les com a tothom. Per això volia, almenys, votar-les...

      Elimina
  2. Doncs llàstima... comença a pensar amb la consulta del 9 de novembre :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. El 9 de novembre podrem votar els que som d'un altre país?

      Elimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.