8.1.15

El millor suc del món

[Meknès i voltants - 8]



1. S'ha de fer amb la màquina de la foto, cosina germana d'R2-D2.



2. Aquesta és la part difícil: ha de tallar un tros de canya de sucre de la mida adequada (més grossa la canya, més curta; i a l'inrevés), fer-li un tall a una punta i clavar-li una rodanxa petita de llima. Tot plegat, ho ha d'introduir pel forat de la rentadora d'alumini que havia adquirit en el pas 1.



3. Espere que caiga el suc més deliciós del món i begue-se'l immediatament.

NB Si ho troba molt complicat, pot anar al soc de Meknès i, per 5 dírhams (= 0,45 €), aquest senyor li'n farà una gerra. No se'n penedirà!

9 comentaris:

  1. Haig de reconèixer, que tot i ser diabètic, no me'n vaig poder estar i li vaig demanar un xarrup a un amic per provar-lo i efectivament era d'allò més bo ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'allò més bo? El millor del món!

      Elimina
  2. Vaig sobreviure als dies més calorosos del viatge a Vietnam gràcies a aquests sucs. Allà t'hi afegeixen gel picat i costava entre 25 i 50 cèntims d'euro. ;-) Ara mateix me'n prenia un!

    ResponElimina
  3. Ostres!!!! quina meravella! no l'he provat mai! i mira que he viatjat al Marroc....suposo que la meva addicció als sucs d'alvocat em tornaven cega a provar d'altres coses! queda pendent :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser canviaràs d'addicció. Sembla impossible però... ;)

      Elimina
  4. caram, és com una màquina per fer sucs de taronja a l'engrós

    ResponElimina
  5. Si que vull anar, apunta-ho, a no ser que pugues fer-ho a casa. M'he quedat amb les ganes.

    ResponElimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.