27.2.15

Fotos rares (resultat)

Com que no hi havia res a perdre i molt a guanyar, molts lectors d'Un puntal d'Hèrcules s'han animat a participar al concurs. Concretament, tretze (una d'elles perquè estava a casa malalta, avorrida). Ens consta que alguns ho han fet en parella; que almenys dos volien fer-ho, però el seu sentit del ridícul els ho ha impedit; i que a una no li anava Internet. En conclusió: un èxit. Més encara: un èxit sense precedents, perquè és el primer (i el darrer?).

Respostes


1. La més difícil, sembla ser. Tot i que hi ha qui ha vist dos vehicles tot terreny al costat dret de la foto (?) no són marques de vehicles ni de carretons. Tampoc no són liquens ni jocs infantils (??) ni roques en moviment per culpa del gel (???). 

Són camins fets per cabres, vaques i cavalls. Podrien ser d'ovella, però per aqueixa zona no n'hi ha. La resposta "animalillos varios" també valia.




2.No és te. Al Marroc no se'n produeix, de te. De fet, no fa més de 150 anys que el te és popular en aquest país (això serà un altre apunt).

Això és, efectivament, herba. La classe d'herba que queda després de fer anar una estona els tabals de Ketama. Com que servidors no són gens experts en la matèria, es dóna per bona qualsevol denominació. Fins i tot la de hierba buena (julivert, no).



3. Petjades, clar. De quin animal? Ni de llop, ni de fura, ni de mans humanes, ni d'osset marronet (glup!), ni de rabosa, ni del Ieti passejant amb el seu fill (alhamdullil·là!), ni de linx, ni d'humanoide,  ni de gos... (Hi ha més possiblitats que participants, sí). Són petjades de mona (barrejades amb botes de muntanya d'humans).

Resultats


Ohhh! Ningú no ha encertat les tres! Tot i que val a dir que John, Bruno i Marti s'hi han apropat molt. Premi especial a la imaginació: Fanny.

Moltes gràcies per participar. Adrecen les seues reclamacions a Un puntal d'Hèrcules, en els comentaris o ací.

19 comentaris:

  1. Que bé! No n'he encertat cap! :D

    1) Per què tants interrogants amb això de les roques en moviment pel gel?!! Es ben real!

    2) Crec que jo vaig dir molsa, encara penso en el Nadal xD

    3) Crec que vaig dir de llop. D'acord que sembla que no n'hi hagi gaires, però algun n'hi ha.

    Em podries enviar una quarta part de postal potser....? :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. 1) És ben real. I les fotos s'assemblen com un ou i una castanya.
      2) No, vas dir alguna cosa pitjor. Tenies molt de fred aquell dia i estaves obsessionat amb el gel.
      3) Això dels llops per ací no s'ho creuen molt.

      I tant! Digues-li al becari que ens envie un quart d'adreça. Ara mateix anem a correus a preguntar si podem posar un quart de segell o l'he de comprar sencer.

      Elimina
  2. Bé, n'he encertat dues de tres!! Jo ja estic contenta tot i no haver aconseguit la gran postal ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una de tres. Però molt ben encertada!
      Si vols un terç de postal, també te l'enviem ;-)

      Elimina
    2. Com que una??????
      La primera ni de conya, ben cert... Tenia la grip, no em faig responsable de la resposta.
      La segona jo diria que vaig dir herba descomposada...
      I la tercera també vaig dir petjades de primat....

      Dona... ets molt exigent! jejejeje

      Elimina
    3. "Herba descomposada (d'algun paller d'aquells que recobreixen amb plàstics..." Mmm... no hem sigut molt exigents! De tota manera, no anem a discutir: t'enviem dos terços de postal! ;-)

      Elimina
    4. Fet! Quedem amb dos terços!

      Elimina
    5. Digues-li al secretari que ens faça arribar dos terços de l'adreça :)

      Elimina
    6. Secretari???? Jo sóc com la dona orquestra, ho faig tot jo soleta!!
      Em reservo acumulats els meus dos terços per al proper concurs, s'hi val?

      Elimina
    7. Ha ha, ja sabia que diries que no tens secretari, però m'ha agradat molt això de "dona orquestra". :D
      Hauré de consultar això dels punts. Aquest blog és molt seriós i rigorós, ja ho saps! ;)

      Elimina
    8. Acostumo a "autodefinir-me" d'aquesta manera. Bé, aquesta denominació va sorgir quan el meu marit em va fer una foto alletant la meva filla, parlant pel mobil i dibuixant a l'ordinador... Tot alhora...

      Elimina
  3. Anònim27.2.15

    Grass and monkeys....I was going for tea (thought globally and not only morocan) and much smaller animals
    Bisous, EvaJ

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci d'y avoir participé, Eva! Bisous.

      Elimina
  4. jo no vaig ni gosar!!

    ResponElimina
  5. Em vau enganxar desfent maletes, ben enfeinada, participo a la pròxima ♧

    ResponElimina
  6. Ja sabia jo que tenia que arriscar, la imatginació al poder.

    ResponElimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.