8.3.15

Bon dia a totes!

packaging, dones, Marroc, Aïcha
Bon dia, Aïcha!
Tan jove i ja saps fer salsa i melmelada!


packaging, dones, Marroc, Mary Trini
Bon dia, Mary Trini!
I molt bones, les magdalenes!


packaging, dones, Marroc, Rosana
Bon dia, Rosana!
Per cert, no la veiem molt en directe.


Bon dia, Maruja!
Vostè sí que és la reina del mercat. Està per tot arreu!


packaging, dones jblies, Marroc
Bon dia, senyores que fan el formatge
 i que segur que es diuen Fatiha i Fauzia!

Bon dia de la dona a totes! I a veure si, per variar una mica, el poden passar lluny de la cuina...

9 comentaris:

  1. Bon dia!! A la cuina que s'hi estigui qui vulgui!

    ResponElimina
  2. Hahah jo me l'he passat fent dissabte i damunt hem perdut un a hora pel canvi horari. Ens explicaràs on eres?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al poble i avant, res emocionant!

      Elimina
    2. :D feliç dia de la dona!

      Elimina
  3. Calla, calla, que em toca fregar els plats i em fot una mandra... me n'hi vaig d'aquí a un moment, que si no no hi haurà manera... això de fora de la cuina només anava per les dones, oi? Llàstima, ja m'havia fet il·lusions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anava més per Maruja i Mary Trini, però tampoc no preteníem discriminar...

      Elimina
  4. Bon dia dones! Vaig una mica tard, però ja saps que jo els diumenge no em passo pels blogs...

    PD: El formatge t'ha caducat?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, el que està caducat és només la foto. Ací, de menjar, no caduca res!

      Elimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.