6.4.15

Españoles por el mundo (14b)



Aligot 0 - Segle xxi 2

V. Españoles por el mundo (14a)

9 comentaris:

  1. Al final em faràs creure això de que estem entrant al segle XXI. Jo que em pensava que només ho feien per dissimular, de retirar alguns símbols...

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure, això és la façana. Dins no passem del XIX, eh?

      Elimina
  2. I la fatxada està pintada i tot! Suposo que l'aligot i la decrepitud venien de la ma.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, han aprofitat la bastida. Ara només falta que s'assabenten que hi ha ordinadors, Internet...

      Elimina
  3. Ai, ha desaparegut el meu comentari, que consti que no vaig dir res ofensiu ni tan sols per als defensors dels animals!

    ResponElimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.