6.7.15

I després... conduir un cotxe

Conduir per Europa després de fer-ho al Marroc habitualment necessita un període de readaptació. El més probable és que els primers dies mantinga una conversa semblant a la següent:

Copilot (o passatgers): Relaxa't! Però per què vas tan en tensió?
Vostè: No vaig en tensió! Vaig mirant.
Què?
Què sé jo! Si ix una cabra, un xiquet, un cotxe en direcció contrària...
Però si estem a l'autopista!
I què hi té a veure? Des de quan a l'autopista no apareixen cabres, xiquets, cotxes en direcció contrària...?











---
Comprar un cotxe
La gimcana de matricular un cotxe (1)
La gimcana de matricular un cotxe (2)

14 comentaris:

  1. I tot tres a l’hora ho heu trobat? Es a dir, heu trobat una cabra xica al voltant en direcció contrària?

    ResponElimina
  2. Ostres, aquí teniu força més distraccions que les tecnològiques, quan conduiu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un sac de distraccions!

      Elimina
  3. Una altra cosa a la llista de coses a no fer al Marroc. Si jo ja em poso en tensió aquí quan algú m'avança i no posa l'intermitent...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Intermitent? Això què és?

      Elimina
  4. I el pitjor és conduir de nit... quan pots trobar camions sense llums, cotxes sense llums, motos sense llums... fins i tot persones i cabres sense llums... quin estrès!
    Molts ànims!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No: el pitjor és anar de nit dalt d'un autobús... sense llum (vinga, per no espantar ningñu direm "amb poca llum"),

      Elimina
  5. Sí que deu ser tota una odisea, Eva, pel que dius. Segur que la velocitat pot ser més problema aquí que allà. Tot és mal que mata. En fi, que l'adaptació sigui lleu i breu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La velocitat no és el principal problema, cert. Crec que ja hi estem adaptats, de tota manera. Gràcies per vindre!

      Elimina
  6. I don't think they would get very far on the streets of Liverpool but it would be fun watching them try!

    ResponElimina
  7. Falta una foto d'algú en bicicleta o moto i pel cap baix uns 500 ous en oueres al darrera!!!! Quan ho vaig veure, vaig estar-me un rato arrossegant la mandíbula per terra!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De vegades no hi ha temps de fer la foto... :)

      Elimina

Gràcies per vindre. Tots els comentaris són benvinguts, i a més de franc.